Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

luni, iulie 25, 2011

Wannabe de meserie

In ultima vreme am desfasurat tot felul de proiecte prin tara si prin strainatate si am gasit niste persoane care sunt veritabili "wannabe" sau o persoana care vrea sa fie ceva ce capacitatile si abilitatile nu-l recomanda. Din nefericire aceste persoane care traiesc intr-o lume in care ei isi fac regulile incurca lumea si mai mult decat atat persista in nebunia lor. Este foarte greu la inceput sa-i identifici, insa odata identificati trebuiesc ocoliti. Eu ma confrunt cu un caz de "wannabe" insistent si mitoman care are ca pasiune insistenta, crezand ca vorba romaneasca " dat afara pe geam si intrat pe usa" este aplicabila si in cazul lui si ii poate aduce profit. In business eu nu am auzit de "pro bono", dar se pare ca aici este aplicabil pentru ca este expresia pe care o aud ce mai des.

Niciun comentariu: