Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

miercuri, mai 11, 2011

Sustin produsele romanesti - FAVISAN

Economia noastra ar fi mult mai fericita daca, noi, romanii am folosi mai multe produse romanesti, avem produse foarte bune si o sa incep seria exemplelor cu cosmeticele.
Crema BIO cu o textura usoara, care sa se absoarba repede si sa nu imi intoxice pielea care este sensibila, comform spuselor medicului meu dermatolog, cu melasma si inceput de cuperoza, perfecta pentru serile mele in care vreau ca piele sa respire este Favisan, crema pentru ten uscat-normal cu 11 plante Bio.
De cand am descoperit-o o folosesc cu mare placere.
Avantaje:
-nu are parabeni, conservanti si coloranti;
-tub cu pompita;
-pretul exceptional pentru o gama Bio;
-se absoarbe usor;
-este produsa in ROMANIA, la Lugoj;

Dezavantaje:
-nu are reclama;
-eticheta e cam inghesuita;

Am gasit o crema in exact acelasi tip de tub, Bio, frantuzeasca la pretul de 120 de lei, foarte buna, cu textura asemanatoare si era sa o cumpar daca nu-mi iesea in cale crema de la Favisan pe care o gasiti la un pret de aproximativ 25 de lei.

Niciun comentariu: