Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

miercuri, mai 11, 2011

carmencune.blogspot.com

MULTUMESC CARMEN pentru felicitarea superba, nu contenesti sa ma uimesti cu priceperea si inventivitatea ta! Sunt convinsa ca o sa-i placa la nebunie rudei mele japoneze, ca sa vezi cat de departe ajung creatiile tale!
Felicitari si sa nu renunti niciodata la ce-ti place!!!

Fotografia o gasiti pe carmencune.blogspot.com, se numeste "felicitare cu rosu".
Cu postarea asta vreau sa deschid o serie care se va numi "Sustin produsele romanesti", nu numai cu vorbe ci si cu exemple de produse pe care le folosesc si la care nu as putea sa renunt.

Un comentariu:

Carmen Cune spunea...

Ma bucur ca ti-a placut mai ales ca am lucrat-o special pentru tine.Mie mi-a placut mult asa ca mi-am facut si mie una ,altfel raman ca de obicei doar cu poza.
Te pup!