Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

joi, noiembrie 08, 2012

Un zambet la zi de sarbatoare ortodoxa!


Mesaj postat initial pe Facebook.

http://stirileprotv.ro/stiri/sanatate/un-nou-avertisment-pentru-consumatorii-de-bauturi-carbogazoase-femeile-risca-atacuri-cerebrale.html

Am citit articolul asta, dar ce mi-a placut si mai tare a fost comentariul lui Radu:

radu (07.11.2012, 07:12)
Hai ba nene ,ca prea exagereaza !! 90% din populatie bea asa ceva si ce ,au murit toti de diabet sau au facut atac cerebral "ischemic"? Eu beau cola de 15 ani si am lasat cola 2 luni de zile ,si numai probleme am avut ,nu faceam scaun la timp ,ma constipam ,aveam dureri de stomac :( Am luat medicamente ,ca am avut probleme de imi iesise hemoroizi de la scremut si m-am si ranit ,si ce sa vezi ba nene ? M-am apucat iar de cola ,si la naibii ,daca nu a facut miracol cola si am promis ca numai las bautura asta cat voi trai .Depinde acum si de organismul fiecaruia ,unora nu le permite ,altora le face chiar un bine .Eu de exemplu dupa fiecare masa beau cateva guri de cola si ma ajuta foarte mult sa dau gazele afara ,cola de asemnea iti curata intestinele ,ajuta la orice fel de infectie cel putin pentru mine este benefic mai ales cand am dureri in git ,sau rosu in git ,beau 2 guri de cola ,si va spun sicer ca numai am nevoie de niciun medicament . "

Am pus sursa sa nu fiu acuzata de plagiat:), iar eu nu-s autorul ca nu beau Cola, insa comentariul asta mi se pare mai bun decat reclama la Cola de Craciun care e cea mai tare, dupa parerea mea, cine stie poate cei de la Cola o sa preia ideea comentariului intr-o reclama viitoare, ar fi interesant. Pe mine m-a amuzat teribil comentariul, sper sa scoata si de la voi un zambet la zi de sarbatoare!

Next: meniurile de la McDonalds vindeca si cancerul!!!!:))))




Niciun comentariu: