Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

joi, octombrie 13, 2011

O seara de toamna relaxanta

Nu am mai scris de mult, in parte pentru ca am fost foarte ocupata si stresata si pe de alta parte pentru ca am suferit de lipsa de inspiratie.
Stresul si nebunia zilnica au reusit sa ma faca sa nu ma mai aplec catre lucrurile care imi fac placere si ma ajuta sa ma destind, asa ca am ajuns sa nu ma mai pot relaxa nici macar in weekend, sa nu ma mai deconectez de la activitatea mea care se complica pe masura ce avanseaza.
Am mers printr-un supermarket saptamana asta si mi-am cumparat un vin excelent, Lacrima lui Ovidiu vechi de 12 ani, nu l-am mai incercat pana acum decat pe cel de 5 ani si mi-a placut, dar nu am devenit dependenta, insa cel de 12 ani este incomparabil mai bun, a reusit sa faca o minune cu mine, am reusit sa ma relaxez in mijlocul saptamanii cu paharul de licoare bahica alaturi. Fiecare papila tresare atunci cand vinul licoros o atinge, am ajuns sa savurez fiecare inghititura, sa fie placere pura, sa fie un buchet de senzatii, olfactive, un miros senzational de care nu ma pot satura, vizuale, o culoare superba, senina, completa, un preludiu pentru gustul ce urmeaza sa te rasfete pe deplin. Acest vin isi cere efectiv drepturile, o temperatura scazuta de servire, pahar cu gura mica si branzeturi fine alaturi, brie e preferata mea, te educa efectiv, daca pana acum stiam ca asa se beau vinurile, acum mi s-a parut ca asa trebuie sa-l beau, ca doar asa ma pot bucura de toata complexitatea ce o ofera aceasta bautura minunata care m-a rasfatat intr-o seara rece de toamna.
Cateva cuvinte pentru o seara perfecta.

2 comentarii:

Carmen Cune spunea...

Ce bine se potriveste o parte din articolul tau si la mine.Mie imi este teama sa recunosc ca nu mai indraznesc sa lucrez si poate ca nu reusesc sa gasesc placerea si bucuria pe care le simteam de fiecare data cand lucram.Stiu sigur ca ar trebui sa ne bucuram ca putem privi in jur,ca putem sa pasim fara sa fim ajutati de cineva,sunt atatea lucruri marunte care pe altii i-ar face fericiti insa nu gasesc acel ceva care sa imi dea STARTUL....
Ma bucur ca o simpla sticla de vin bun a reusit sa iti redea tonusul.Sa treci cu bine peste tot ceea ce intampini in viata.

George spunea...

Un prieten de-al meu stie sa aprecieze vinurile, si pentru el un vin bun reprezinta un lucru de exceptie. De curiozitate, cat a costat acest vin ? In mod sigur fiind un vin vechi a costat mai mult. Nu am mai consumat de mult bauturi alcoolice, am mai baut bere, dar fara alcool. :) Nu eram nici inainte dependent, dar chiar nu ma atrag deloc, nici chiar moderat, un pahar pe saptamna de exemplu.