Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

vineri, octombrie 23, 2015

De ce ne machiem?

La inceput de octombrie eram in India si aveam ceva mai mult timp, eu cu mine, intr-o dimineata si pe cand ma dadeam cu fond de ten m-am  intrebat brusc…de ce ma machiez? Cu usurinta raspunsul mi-a venit in minte, am probleme cu tenul, am pete pigmentare si daca nu-l dau cu fond de ten mi se pateaza si mai rau. Apoi m-am gandit, dar de ce se machiaza femeile atat de strident? Un alt raspuns mi-a rasarit rapid in minte, pentru a pune in evidenta frumusetea interioara a fiecareia dintre noi. Nu m-am gandit atunci la intrebarea: Oare cele care se machiaza mai mult sunt mai frumoase in interior decat celelalte care se machiaza mai putin sau deloc?
Astazi dimineata, au trecut aproximativ trei saptamani de la ziua aceea, sunt inapoi acasa si ma pregatesc de o noua zi de birou, nu mai am intrebarea aia in minte insa in loc de fond de ten am inceput sa folosesc un CC Cream de care sunt foarte multumita si imi pare ca tenul meu arata mult mai bine, mai natural. Astazi insa, mi-a trecut prin cap un alt raspuns la intrebarea de ce se machiaza femeile, mai ales femeile care se machiaza strident cu o tona de produse, ca sa mascheze uratimea sufletului lor. Aleg sa-l ingroape sub tone de machiaj, sa nu-l mai vada pentru ca le e teama de ce zace in ele, le e teama, au o viata dominata de frici si temeri si cel mai urat cosmar al lor e sa nu le vada cineva sub tona de machiaj, de aceea nu le place sa fie privite dimineata de barbatul de langa ele, de aceea se duc fuga la baie in fiecare zi sa isi astearna un nou strat de cosmetice pe fata, le e teama de adevarata lor fata pe care nu au descoperit-o inca, le e teama de necunoscut. Nu doar lor, ci noua tuturor, insa la ele se manifesta prin machiaj.

Sa nu credeti ca militez impotriva machiajului, cred ca putin ajuta sa ne punem in valoare, insa mult din tot, mai ales mult din tot ce e fals: gene false, unghii false, buse false, operatii si altele, ne fac doar sa ne indepartam de noi. Tema saptamanii mele este : Non-judecata si imi doresc sa incep prin a o aplica PE MINE, cea de sub CC Cream, cea de dupa dus cu pielea curata si cu parul ud, cea pe care o descopar cate putin in fiecare zi si invat sa o iubesc asa cum este ea.

Foto: Andrei Ivan
Stilist: Simona Moiceanu / My wonder fashion
Makeup&Hairstyle: Anca-Elena Balan
Model: Sinziana (MRA Models Agency)
Directie artistica: Cristina Stefan
Asistent: Bogdan Alexandru Ionescu
 

Niciun comentariu: