Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

marți, octombrie 25, 2011

Vise, sperante, crize, greutati, piedici.....

Fiecare zi e o provocare in sine, sa ne trezim dimineata, sa ne facem un dus, sa ne imbracam si apoi urmeaza greul, drumul spre job/scoala/munca/voluntariat/ceva ce ne face sa ne simtim utili, sa nu facem umbra pamantului degeaba.
Motivatia actiunilor noastre zilnice vine dintr-un VIS pe care-l hranim cu SPERANTE si apoi trecem prin CRIZE care ne fac sa vedem doar GREUTATI si de acolo urmeaza PIEDICI, pe care ni le punem singuri.
Ideea nu e sa trecem prin viata, ca asta poate sa faca toata lumea, ideea e cum trecem prin viata, ce invatam din PIEDICILE care ne-au adus GREUTATI in CRIZELE avute din cauza SPERANTELOR care ne-au motivat VISELE interioare si insasi chintesenta vietii noastre, a vietii noastre in particular, a vietii fiecaruia dintre noi ca individ unic si irepetabil...

2 comentarii:

George spunea...

Prefer sa fiu liber in adevaratul sens al cuvantului. Acasa am si locul de munca :) dar oricum de felul meu sunt destul de activ... Totusi am constatat ca am "reactii alergice" la toti care vor sa-mi fie sefi, asa ca mi-am devenit propriul meu sef.

Georgiana spunea...

Este greu, dar si frumos sa nu ai superiori, insa responsabilitatile sunt pe masura. Felicitari pentru curaj si sa-ti mearga excelent!