Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

luni, iulie 18, 2011

Mierea sterge ridurile

Fiind o pasionata de produse naturale si Bio pentru fata mea, dar si o persoana cu o piele ce nu trebuie expusa la soare incerc sa ma ingrijesc de ten cu atentie.
Anul trecut intr-o criza din cauza ridurilor fine ce isi faceau aparitia pe fata mea bronzata de la mare si patata de soare cu o melasma suparatoare, am mers la doctor si am primit sfatul de a nu-mi mai expune, nu doar tenul, ci si pielea de pe corp la soare si sa-mi dau regulat cu creme cu protectie 50+ contra UV. Nu pot sa spun ca vestea nu m-a lasat fara grai deoarece imi placea ca in week-enduri sa nu-mi dau cu creme, sa las pielea sa respire, insa asta facea ca tenul meu sa se pigmenteze. Deoarece aveam nevoie sa-mi curat fata cat mai profund de la cremele cu protectie solara folosite, rezistente la apa, Bioderma in special, am inceput sa caut tot felul de solutii, una din ele mi-a venit in minte si anume , MIEREA. Avand destula miere in casa, m-am asezat in cada si cu mierea naturala, zaharisita e perfecta, am inceput sa-mi masez fata demachiata si apoi am lasat mierea sa actioneze minim 20 de minute, efectul este clar, mierea face minuni pentru ten, este mai curat, porii sunt mult mai ok, tenul este bine hranit si hidratat.
Dupa miere aplic o crema usoara pe baza de apa, Favisan Bio cu unt de cacao e preferata mea si dupa un an de cand am inceput acest tratament pielea mea e mai catifelata, mai luminoasa, mai curata si ridurile care ma ingrijorau au disparut.
Mierea e un miracol al naturii!

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt de acord cu tine. chiar mi-ai adus aminte si o sa ma 'indulcesc' si eu putin.

Anonim spunea...

miere+cafea- gomaj perfect pentru corp