Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

marți, mai 17, 2011

Sustin produsele romanesti-Pifou bumbac Bio pentru copii



Hainele de bumbac organic, o notiune noua pentru noi, insa vanzarile adevarate se vad la hainutele pentru copii. O idee stralucita pe care am descoperit-o accidental, atunci cand am vrut sa gasesc hainute pentru copii din jurul meu din bumbac organic Made in Romania,la Vaslui s-a deschis o astfel de fabrica, produsele sunt disponibile online pe www.pifou.ro, sunt foarte bune la pret, puteti vedea acolo si foarte confortabile. Nepoteii mei din Hong Kong poarta bodyuri facute in Romania din bumbac 100%, foarte frumoase culorile, foarte bun materialul, spalat de multe ori fara sa se lase sau sa se strice. Bodyurile primite de nepotelul cel mic de la Armani sau de la Kaloo nu sunt cu nimic mai presus decat cele pe care le-am oferit eu cadou, no name de Romania ca brand, dar calitate comparabila cu orice brand international specializat in haine de copii la un pret de cel putin 10 ori mai mic.

In prima poza il vedeti pe nepotul meu Stefan cu un body verde facut in Romania, primit in dar de la mine,iar in a doua poza vedeti un banner urias din Hong Kong cu pantaloni organici.
Click pe poze pentru a le vedea mai mari!

Felicitari pentru idee celor de la Pifou si pentru curajul de a o pune in practica !

Niciun comentariu: