Tinem pas cu timpurile si ne impartasim gandurile si experientele pe blog...

Cu drag,

Georgiana

duminică, iunie 26, 2011

Ce credeti despre adoptie?

Azi am intrat pe comunitatea Facebook-Vreau si eu parintii mei, si am gasit urmatorul text scris de o doamna care scria" A naste un copil e un act natural, a adopta este un act divin".
M-a miscat foarte tare aceasta remarca deoarece consider ca cea mai buna fapta pe care o putem face in viata este sa dam o sansa unui copil abandonat sau orfan sa creasca si sa se dezvolte intr-un mediu normal, alaturi de oameni care-l doresc si care il iubesc.
Asadar ma intreb, cati oameni sunt oare in Romania care nu si-au manifestat dorinta de a adopta un copil, dar care ar face-o daca procesul de adoptie ar fi mai usor?
Intrebarea se pune si din sensul celalalt, cati copii ar trebui sa fie institutionalizati din cauza a cei care ii au in grija, nu-i pot numi parinti, ii abuzeaza, il maltrateaza si ar trebui decazuti din drepturile parintesti?
Eu as adopta un copil, indiferent de varsta,vreau sa dau o sansa unui suflet care sufera prin nepasarea altora.
Astept si parerile voastre despre adoptie.

Niciun comentariu: